سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی

90/4/8
10:47 ص

  

توجه :   

درج بیانیه ذیل در وبلاگ 7 به معنای همفکری کامل و یا تأئید کامل مندرجات آن نبوده و فقط برای ارائه پاسخ به برخی نگرانی های بی مورد و ادعاهای عجیب و غریب در مورد گروه مبشران ظهور می باشد


بیانیه گروه فرهنگی مبشران ظهور پیرامون مسائل جاری در عرصه مهدویت :


بیانیه مبشران ظهور پیرامون مسائل اخیر عرصه مهدویت

بسم الله الرحمن الرحیم


بیانیه گروه فرهنگی مبشران ظهور


پیرامون مسائل جاری در عرصه مهدویت


 

 


چند ماهی است که تحولات منطقه توجه بیش از پیش عموم منتظران را به موضوع مهدویت و نزدیک بودن زمان ظهور جلب کرده است. ما که از پیش مهم‌ترین دلیل نزدیک بودن ظهور را تحقق انقلاب اسلامی ایران می‌دانستیم و بنابر اشارات و تصریحات امید بخش حضرت امام و مقام معظم رهبری تحقق فرج شریف امام زمان ع را نزدیک می‌دانستیم، مانند هر منتظر مطلعی از علائم آخرالزمان، به مطالعه و بررسی حوادث پرداختیم و نتیجه بررسی‌های خود را در سی‌دی ظهور بسیار نزدیک است در اختیار مردم عزیز مسلمان ایران قرار دادیم.


صراحت لهجه ما در بیان نتیجه مطالعاتمان و برخی شرایط سیاسی و غیر سیاسی کشور موجب شد انتقادات منطقی و غیر منطقی و نیز حملات گسترده‌ای علیه این حرکت سراسر لبریز از اشتیاق صورت بگیرد. دو موج متضاد استقبال و حمایت بی‌نظیر و چشمگیر مردمی و موج نقد، مخالفت و تخریب شدید در برابر این فیلم مستند شکل گرفته و متاسفانه به سمت تهمتهای ناروا پیش رفته است؛ تا جایی که از برخی تریبونهای عمومی آشکارا تخطئه می‌شود.


گروه فرهنگی مبشران ظهور بعنوان تهیه کننده این فیلم مستند جهت اطلاع افکار عمومی موارد زیر را اعلام می‌دارد:


1- اعضاء و همراهان این گروه فرهنگی از اقشار مختلف مردم بوده و از شیفتگان حقیقت نورانی ولایت فقیه و وجود مبارک ولی امر مسلمین و همچون اکثریت مردم بصیر، حامی دولت مکتبی می‌باشند.
2- گروه فرهنگی مبشران ظهور بارها اعتقاد و ارادت خود را به عموم روحانیون و علمای بزرگ شیعی مخصوصا بزرگوارانی که با درخشش خود در فتنه‌های گذشته ندای " این عمار" نائب امام زمان(عج) را پاسخ گفتند، ابراز داشته و اعتقاد دارد که روحانیت انقلابی و در خط ولایت، نقش عظیمی در ایجاد و حفظ انقلاب و زمینه سازی برای نهضت جهانی اسلام دارد.
3- ما برای چندمین بار اعلام می‌داریم که گروهی مستقل و مردمی هستیم و هیچ ارتباطی با هیچ یک از شخصیت‌ها و گروه‌های پنهان و پیدای سیاسی نداریم، اتهام وابستگی به افراد خاص، اتهام ناروای دوستان بی‌انصاف و دشمنان مغرض است که علی‌رغم فرمایشات ولی امر مسلمین مبنی بر فرعی بودن برخی مباحث، به مسئله اول این گروه‌ها تبدیل شده است. اصولا ما پرداختن به این مسئله جنجالی فرعی که مخالف نظر آقاست را نادرست می‌دانیم.
4- ما ضمن استقبال از نقد منصفانه، برخی از انتقادات نسبت به این فیلم را وارد دانسته و می‌پذیریم که می‌باید قبل از انتشار مستند، از نظرات برخی از محققین و بزرگان بیشتر استفاده می کردیم ، ذکر برخی از روایات ضعیف السند(هرچند بخش قابل توجهی از روایات فیلم قوی السند می باشد )، بیان برخی شواهد غیر برهانی به عنوان دلیل، کم رنگ بودن احتمال بعضی از تعیین مصداق‌ها از اموری هستند که از جانب منتقدان دلسوز مطرح شده‌ و درست به نظر می رسد.
5- سعی ما بر آن بوده است که تطبیق مصادیق را به عنوان احتمال بیان کنیم و در جای جای سی‌دی به آن اشاره نموده‌ایم لکن به دلیل بیان هنرمندانه و متناسب بافضای فیلم سازی ، برخی از منتقدین نتیجه برآمده از فیلم را اینچنین نمی‌دانند و ظاهرا سی‌دی در شیوه بیان دچار این اشکال نیز می‌باشد.
6- گروه فرهنگی مبشران ظهور ضمن ابراز تاسف از رواج تهمتهایی بدون سند و مدرک مانند وابستگی سیاسی و دریافت پولهای کلان، انتظار دارد که مدعیان این تهمتها در برابر افکار عمومی و یا مراکز رسمی به ارائه اسناد ناداشته خود بپردازند تا به روشنی حق و باطل آشکار گردد.
7- ما بارها در زمینه هزینه این فیلم مستند شفاف سازی کرده‌ایم و برای آگاهی دوستان غیرمطلع یا عزیزانی که تحت تاثیراخبار نادرست قرارگرفته‌اند بار دیگر نیز اطلاع رسانی می‌کنیم، 7 میلیون تومان هزینه تولید بوده و حدود 8 میلیون تومان نیزهزینه توزیع 85 هزار سی دی می باشد (هزینه بخشی از سی‌دی‌ها دریافت شده است) منبع مالی و سیستم توزیع این فیلم، اعضای مبشران ظهورند که از اقشار مختلف مردم  بوده و در سراسر کشور پراکنده‌اند.
8- برخی از منتقدان به طور کلی نزدیک بودن ظهور را انکار کرده و هر نوع بررسی و تطبیقی را بدون هیچ‌گونه دلیل و برهانی مردود می‌دانند که نمی‌توان چنین مطالبی را قبول کرد ، خصوصا اینکه رویه بزرگان دینی در گذشته و عصر حاضر چنین نبوده و تطبیق احتمالی محققانه مورد توافق بسیاری از آنان بوده است.
9- ما  (بدون آنکه وقت خاصی معین کنیم) اعتقاد داریم انشاءالله در آینده‌ای بسیار نزدیک،و با تحقق نشانه‌ها و تحولات بزرگ، ظهور تحقق پیدا خواهد کرد. و برای دوستانی که اکنون با این حقیقت بزرگ مقابله می‌کنند چیزی جز خسران باقی نخواهد ماند.
10- در شرایطی که انواع مکاتب انحرافی داخلی و وارداتی روح پاک جوانان این مرزو بوم را آماج حملات خود قرار داده است، آیا علمای زمان شناس نباید با تحلیل شرایط موجود در عالم ، دلها و اندیشه‌ها را برای نزدیکی ظهور رهبری نمایند؟ این همه سر و صدا نشان از مطالبه‌ای حقیقی در جامعه دارد که باید مجامع علمی بر اساس دیدگاه‌های حضرت امام و مقام معظم رهبری و علماء انقلابی به بحث درباره آمادگی عالم برای ظهور حضرت اقدام نمایند و تشنگان معارف مهدوی و شیعیان منتظر ظهور را سیراب کنند.

11- لازم به ذکر است که گروه فرهنگی مبشران ظهور فعلاً هیچ برنامه ای برای ساخت فیلم دیگری ندارد و انتشار اخباری چون " آغاز به ساخت فیلم بعدی " و " بهره گرفتن از استدیوی مجهز" و " ارائه فیلم جدید در نیمه شعبان آتی " کذب محض است. همچنین ارائه نسخه های ترجمه شده به زبانهای دیگر و توزیع آن در کشورهای منطقه نیز فعلاً در دستور کار نمی باشد.

12- لازم می‌دانیم که از بزرگان روحانی و غیرروحانی و برجستگان عرصه مهدوی که علی رغم وجود این همجه سنگین و فضای تهمت و توهین با شجاعت مثال زدنی از فیلم مستند و مباحث مطرح شده در آن استقبال کرده و نقدها و نظرات خویش را نیز برای بهتر شدن این مباحث بیان فرمودند ، تشکر کنیم.
13- ما ضمن ابراز ارادت مجدد خود به محضر علماء و بزرگان، آمادگی خود را برای حضور و توضیح شفاهی پیرامون مطالب مبهم، سئوالات و نقدها و شنیدن نصایح این بزرگواران اعلام می‌داریم.

14- گروه فرهنگی مبشران ظهور در نهایت حاکم شدن روح برادری، مهربانی و اتحاد به همراه نقد سازنده و دوری از فضای تهمت و تحقیر و دروغ را وظیفه و تکلیف همه منتظران راستین ظهور یوسف زهرا(عج) دانسته و به منظور دست یابی به این امر واجب، تمام تلاش خود را خواهد کرد.

به امید ظهور مبارک منجی عالم بشریت که انشاءالله بسیار نزدیک است.
گروه فرهنگی مبشران
 


مشخصات مدیر وبلاگ
 
ماهرفرهودی[0]
 

این مطالبی که دروب می خوانتیدبهترین مطالب اند سعی کنید با بتوانیدازمطالب استفاده بهینه را داشته باشیدباتشکرماهرفرهودی مدیریت وب


لوگوی وبلاگ
 

عناوین یادداشتهای وبلاگ
خبر مایه
بایگانی
 
صفحه‌های دیگر

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ